Margit

God morgon!
Enligt mig har det blivit jättesvårt att somna om nätterna, jag tror det är lite resfeber som ligger bakom.
Jag håller med om det Andrea skrev i förra inlägget, de ringde till och med och väckte mig så jag var inte riktigt vaken för att kunna urskilja vad de sa.

Igår vid halv två så ringde Margit som är vår kontaktperson. Det är hon som har hjälpt oss med allting och fixat boende och kontaktat vissa personer nere i Indien. Denna resan skulle inte ha varit möjlig utan henne!
Helt plötsligt sa hon: Jag kommer hem till er om en halvtimme, kan du beskriva vägen från Löddeköpinge?
Jag blev extremt chockad som stod där i morgonrock och var lite smått yr.
Hon skulle överlämna ett paket som vi ska ha med oss till Handikappscenta och vissa barn i Ooty. Det var inget litet paket kan jag säga :)
Tur att jag hade Emy och Marie hemma som lagade kaffe och hjälpte till att vara sociala. Hon åkte vilse någon gång såklart men hon kom iallafall hit.

Hon har väldigt svårt att vara tyst, fastän hon bara skulle skynda vidare till sin bror här nere i Skåne så stannade hon i närmre 2 timmar. Nu har jag fått ännu mer information och stöd, härligt!

Nu har resväskorna åkt fram och ska börja packa lite smått.
Ha en riktigt bra dag!
Kram Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0