God jul och gott nytt år!

Vi hoppas alla har haft en riktigt god jul, och vi önskar er en god fortsättning!

Egentligen finns det inte så mycket att säga mer än att jag tycker det behöver uppdateras lite här på bloggen.
Idag är det exakt en vecka tills vi åker! Det är i och för sig lite svårt att hålla reda på dagarna såhär på jullovet, men jag tror det stämmer.

På tisdag kl. 10.00 kommer vi att befinna oss på Sydsvenskans redaktion i Lund, vi uppdaterar om resultatet.
Vi får se om det kanske blir någon liten grej i tidningen om oss, eller om det blir något överhuvudtaget.

Imorgon ska nog resväskan fram för min del, vi har redan skrivit en gemensam packlista så jag får väl skriva min egen också :)
Tur att jag och Andrea eventuellt ska träffas på nyårsafton så vi kan planera det allra sista under natten.

Nästa uppdatering kommer alltså på tisdag eller onsdag, så håll utkik!

Kram Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0