Rupees


Här sitter jag och håller i mina fickpengar som växlades igår. Det är 6000 rupees (vilket motsvarar 1000 kr).

Det känns konstigt att bara ha med sig 1000 kr, i och med att vi ska köpa så himla mycket där nere. Men detta räcker faktiskt :)

Jag tänkte berätta vad resan kostar, ifall ni har liknande tankar så ni kan förbereda er! Jag berättar kostnaden för en person.
Flygbiljett (tur och retur): 7300 kr.
Boende för 18 dagar: 1260 kr. (OBS! Mat ingår)
Transport: Ca. 300 kr. (för 2,5 vecka, och vi kommer åka mycket)

Sen tillkommer ju kläder och lite sånt som vi ska köpa, men det är väldigt billigt som ni kanske förstår.
Bidrag: 6000 kr/pers från skolan och Lions.

Ha en vacker dag!
/Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0