Gott nytt välsignat år!

Jag vill börja med att önska er alla ett riktigt gott nytt år! Och hoppas att året bakom er (snart) har varit till belåtenhet! Jag vill önska er alla ett minst lika bra 2010!

Idag är det nyårsafton vilket alltid innebär en rolig dag och den inträffar ju inte särskilt ofta heller, en gång om året. Fast aldrig har jag haft så mycket pirr i magen en dag som denna. Resfebern har stigit och ligger nu närmare 100 grader (nej..) det kokar i hela mig av nervositet. Jag försöker glömma det, för det kommer bli så fantastiskt roligt när vi väl är där och idag ska vi ju välkomna det nya året. Men phua mig vad svårt det är att tänka på det just nu. För nu är det bara 2 dagar kvar tills vi åker!
Resväskan har åkt fram för min del också men jag har inte börjat packa än!! :O Jag är lite smått nervös över detta och vet inte riktigt hur jag ska hinna länge. Kära tider, måste packa allting imorgon! Har väldigt mycket jag måste fixa till resan och det börjar bli ont om tid, så jag kan bara säga en sak till mig själv: "Andrea, sitt inte här och glo på datorskärmen, gör någonting åt din sena planering istället!" haha.. ja får väl se hur det går med den saken. Ett första steg vore att avsluta detta blogginlägg.
Så nu säger jag Tack och hej från mig!
Till er alla Ett riktigt gott nytt välsignat 2010!
Kram från Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0